Most-Híd má vlastného ombudsmana

Strana Most-Híd sa rozhodla vytvoriť pozíciu ombudsmana strany, ktorého úlohou bude efektívnejšie riešenie každodenných problémov ľudí v regiónoch Slovenska. Ombudsmankou strany sa stala Ľubica Nádašská.
 
Trendom súčasnej politickej scény je aj častý jav, že celospoločenské problémy zamestnávajú politikov a politické strany omnoho viac ako reálne každodenné problémy, s ktorými sa stretávajú ľudia v regiónoch. Tie pre nich majú mnohokrát väčší význam ako tie, na ktoré sa politici sústreďujú. Strana Most-Híd si uvedomuje, že riešenie týchto problémov musí byť súčasťou zodpovednej politiky prinášajúcej skutočné riešenia pre ľudí.
Preto strana Most-Híd vytvorila pozíciu vlastného ombudsmana, ktorého úlohou bude pomenovanie a riešenie problémov v regiónoch na podnet občanov. Podnety môžu oddnes občania posielať priamo ombudsmanovi, ktorý sa bude venovať riešeniu problému v rámci možností strany. "Máme pocit, že strana Most-Híd má čo ponúknuť ľuďom aj pri riešení ich každodenných problémov. Chceme dať ľuďom najavo, že sme tu pre nich a kľudne sa môžu na nás obrátiť," hovorí o zámere predseda strany Béla Bugár. Ombudsman bude monitorovať proces riešenia konkrétneho problému až po jeho samotný záver. "Dôležité je, že podnety ľudí budeme aj reálne riešiť – keď im vieme pomôcť priamo, tak to aj urobíme, a keď má riešenie v rukách niekto iný, tak ho zapojíme do procesu," zdôraznil Béla Bugár.
Viac informácií o práci ombudsmana a o podnetoch nájdete na webstránke alebo facebooku strany Most-Híd.
Podnety môžu občania písať na poštovú adresu: Trnavská cesta 37, 831 04, Bratislava; emailom na:ombudsman@most-hid.sk alebo telefonicky: 02/49 11 45 55.

Zdielať: 
Tagy: